Behåll kylan med en svalkande iskaffe

Behåll kylan med en svalkande iskaffe

Sommaren närmar sig och är du på jakt efter en kall sommardrink så prova Löfbergs nya iskaffe. Det är en mjölkbaserad kaffedryck som görs på naturliga ingredienser och är både ekologisk och Fairtrade. Den cylinderformade kartongförpackningen är helt återvinningsbar.

Löfbergs iskaffe finns i två smaker: Latte Macchiato och Espresso. Den säljs i mataffärer, servicebutiker, på utvalda restauranger och i Löfbergs webbshop.

Kategorier

Löfbergs är ett av Nordens största familjeägda kafferosterier. Företaget har drygt 300 anställda och omsätter 1,5 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Karlstad och företaget har egna rosterier i Sverige, Norge, Danmark och Lettland. Företaget grundades 1906 och är idag en av världens största importörer av ekologiskt och Fairtrade-märkt kaffe. Löfbergs äger även te-varumärket Kobbs. http://www.lofbergs.se