Logent växer i Kronobergs län och öppnar kontor i Tingsryd

Logent är en helhetsleverantör inom logistiktjänster och unika på marknaden med sitt breda tjänsteutbud. Nu startar Logent upp ett nytt kontor i Tingsryd för bemanning och rekrytering.

- Att starta upp ett nytt kontor i Tingsryd är ett naturligt och strategiskt beslut för oss på Logent då vi vill stärka vår konkurrenskraft på marknaden och lokala närvaron i länet. Vår målsättning är att vara nära våra kunder och konsulter på plats, säger Distriktschef Fredrik Andersson.

- I samband med denna etablering så kommer vi att kunna leverera våra bemannings- och rekryteringstjänster i hela Blekinge och fortsatt i Växjö säger Marie-Louise Bååth, Rekryteringschef på Logent.

– Nu tar vi nästa steg och expanderar verksamheten i Kronoberg för att bli det naturliga valet för bemannings- och rekryteringstjänster inom logistik- och produktionsområdet säger Johan Wallmander, VD för Logent Bemanning.

Behöver du hjälp med bemanning och rekrytering? Välkommen att kontakta Logent och Fredrik Andersson på tel 070-410 63 79
fredrik.andersson@logent.se eller Marie Louise Bååth 070-722 77 59 marie-louise.baath@logent.se

Logent är auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag genom Almega, AEO-certifierade och certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Vi har i fyra år blivit utnämnda till gasellföretag av DI i Sverige och ett år i Norge. Läs mer på www.logent.se