Mamma Ljuger – 5e bästa scenshowen 2021!

Mamma Ljuger – 5e bästa scenshowen 2021!

Humorshowen ”Mamma Ljuger – sanningen om din uppväxt”, av och med Janne Bylund och Mattias Lundberg, kan nu titulera sig 5:e roligaste scenshowen 2021. Detta efter att de för några dagar sedan fick meddelande av representanter för juryn för det Svenska Humorpriset, att de INTE kommit igenom nålsögat att bli en av de fyra slutnominerade.

-Att den så välmeriterade juryn ändå nästan valde oss, trots att ingen i juryn sett vår show OCH att ingen av oss representerat eller ens har synts i de stora tv-kanalerna, är sannerligen en stor ära och tyder på extrem fingertoppskänsla hos den humorkänsliga juryn..., säger Janne Bylund.

-Vi vill såklart passa på att tacka våra mammor för uppkomsten till innehållet i showen och alla 40000 personer som sett showen hittills, och påminna om att vi fortsätter turnera under hösten och våren, säger Mattias Lundberg

De fyra slutnominerade presenteras den 5 september och vinnaren presenteras under Barncancergalan – det svenska humorpriset i Kanal 5 den 26 september. Janne och Mattias vill dock gärna passa på att redan nu gratulera Johanna Nordström till priset för årets scenshow 2021...

Kommande föreställningar

• Karlstad 13 september