Mamma Mu & Kråkan-mjölken: naturligt bra för små magar!

I samarbete med Mamma Mu & Kråkan har BPI lanserat två nya svenskproducerade produkter som är naturligt bra för små magar. Mamma Mu & Kråkan-mjölken är en smaksatt mjölk som är naturligt rik på bra näring och full av vitaminer. Mjölken kommer i två olika smaker: jordgubb och choklad och är i en perfekt mellanmåls-storlek för barn, 200 ml.

Mamma Mu & Kråkans mjölk är ett av de senaste tillskotten till Movements Storstadskår, vars produkter idag finns hos stora återförsäljare som ICA och Coop.

Likt Mamma Mu & Kråkan som står för barnens, djurens och naturens bästa, så innehåller mjölken naturliga, svenska råvaror och produkten främjar en god djurhållning. Hela förpackningen kan dessutom källsorteras som papper – inklusive sugröret. Mjölken innehåller 18 av 22 dagliga näringsämnen och behöver inte förvaras i kylskåp, vilket gör den utmärkt att ta to-go med på picknicken eller utflykten.

Nedan exponeringsställ för Mamma Mu & Kråkan-mjölken finns även att tillgå för butikerna!

• Nya produkter, tjänster

• samarbete