Future Echoes släpper sin final line-up!

De sista akterna släpps från Future Echoes. Totalt kommer under tre dagar 71 artister från 22 länder att uppträda i Norrköping på Hallarna, Harrys, Pronto och Trappan i över 100 spelningar.

De sista sju artisterna som sluter upp är:

IOVA (RO). Iova är en glänsande stjärna i hemlandet Rumänien där ligger på Rumäniens största artist Smilys bolag Hahaha Productions.

Bonander (SE). Nominerat till årets solo artist på Gaffa priset.

Bella Skyller (SE). Bella flyttade till Los Angels för en musikkarriär, ny signerad till det nya bolaget TempoCO.

Blå (SE). Hip-hop artist från Norrköping som är ett av Studiefrämjandet artister i sitt Nemis (New music in sweden) program.

Alexandra Alden (MT). Alexandra från Malta avslutar sin Sverige turné på Future Echoes.

Chop Fly (SE). Norrköpings band som har vuxit i bokarnas ögon, här är artister som är up and coming från Norrköping.

Jaded Faith (SE). Har en del bas i Norrköping även om de är från Nyköping. Här är festivalens hårdaste band.

Invigningen av festivalen sker på torsdagen den 17:e februari. Första dagen kommer handla om låtskrivare. Tre scener kommer var öppna på Hallarna i Norrköping från kl 18:00.

Fredagen öppnar konferensen kl 10:00 och fem paneler om musikindustrin kommer hållas till kl 15:00. Efter det är det industri mingel till kl 17:00. Kl 18 öppnar scener på Hallarna (4 st), Pronto, Harrys, Trappan (2st).

Lördagen börjar med konferensen öppnar kl 10:00 och ytterligare fem paneler om musikindustrin hållas. 15:00 är det industri mingel till kl 17:00. Kl 18 öppnar vi scener på Hallran (4 st), Pronto och Harrys.

Programmet släpps löpande på vår hemsida www.futureechoes.se

• future echoes
  • showcasefestival
  • norrköping
  • artister

Future Echoes är Sveriges nya showcasefestival med start 17 till 19 februari - 2022. Festivalen kommer ha ca 100 konserter med 70 tal artister från hela världen samt en internationell musik konferens med internationella talare. Festivalen hålls på flera spelställen i centrala Norrköping. Future Echoes drivs av den ideella föreningen Discover Sensation.