Ditt analys-verktyg blev precis bättre

Ditt analys-verktyg blev precis bättre

Att mäta resultatet av dina PR- och kommunikationsaktiviteter är en viktig del för att ditt varumärke ska nå framgång. På Mynewsdesk strävar vi efter att förse dig med med en publicerings- och distributionsplattform av högsta kvalitet, men det är lika viktigt att ge dig de bästa möjliga verktygen för att du ska kunna mäta hur effektivt du använder plattformen.

Därför har vi designat om Analyze, Mynewsdesks analytiska verktyg.

Vad är målet med den nya designen?
Vårt mål är att underlätta ditt arbete så att du snabbare kan förstå dina resultat och därefter bestämma vad du vill göra härnäst.

Vi har noga undersökt best practices samt genomfört kundintervjuer och har omformat sättet vi presenterar statistik för ditt nyhetsrum såväl som individuella nyheter. Vi har också gjort backend-förändringar, vilket tillåter oss att leverera dessa siffror mer effektivt.

Det här är bara den första versionen. Vi vill se till att du får ut det mesta av den här funktionen. Därför bygger vi nya Analyze steg-för-steg och vill gärna ha din input och feedback längs vägen.

Hur kan jag komma åt den nya designen?
Om du är en Plus- eller Premium-kund så kan du logga in på Mynewsdesk och klicka på Analyze. Där ser du en knapp som frågar om du vill testa den nya versionen. Tryck på knappen och börja använd den nya versionen direkt. Du kan byta tillbaka till den nuvarande versionen när du vill.

Om du inte har tillgång till Analyze, kontakta din account manager eller vårt customer support team.

Hur kan jag ge feedback?
När du väl har bytt till nya Analyze så finns det en länk till en undersökning om uppdateringen. Du kan givetvis även kontakta din account manager eller vårt customer support team.

Vad händer härnäst?
De kommande veckorna kommer vi att rulla ut förbättringar och uppdateringar baserat på den feedback som vi får. Vi kommer att meddela dig när vi är redo att permanent byta till nya Analyze.

Stay tuned!