Gå direkt till innehåll
Jakten på 1 miljon till förmån för ungcancer fortsätter med Mynewsdesk i spetsen..

Blogginlägg -

Första hamnstoppet på Marstrand avklarat och nu seglar vi vidare mot nästa hamnstopp som är Malmö.

Skepp ohoj!

Mottagandet på Marstrand var mycket bra, folk kom förbi våra tält och var nyfikna på varför vi gjorde detta. Dem köpte våra fuck cancer armband, önskade låtar mot en frivillig summa och var med och dansade till vår musik. Det är en speciell känsla man får när man är med och hjälper till i projektet. Jag ser verkligen hur folk engagerar sig till 100%, underbart.

I skrivande stund sitter jag på däck och skriver detta blogginlägg medan vi passerar Öresund efter att vi just hissat upp fem av sju segel och gör 8 knop, det är tydligen väldigt bra säger den professionella besättningen ombord. Och vilken utsikt det bjuds på!

Ikväll är vi framme i Malmö och där ska vi börja förbereda för morgondagens event som förväntas bli väldigt stort. Det är 30 000 personer inbjudna och vi förväntar oss en hejdundrande fest. Gissa vem som står för musiken imorgon? Kom gärna förbi och dansa med oss! Tillsammans gör vi verkligen skillnad.

Det är flera sponsorer till Havskampen ombord på TS Britta som skutan heter och alla känner till Mynewsdesk, vissa av dem är kunder och vissa har antingen träffat mina kollegor eller hört talas om oss, dem gillar oss! De tycker Mynewsdesk är ett bolag som är i framkant vad gäller företagskultur och personalpolitik och självklart erbjuder vi en väldigt bra tjänst.

Det är gött att höra dem säga så, det bekräftar min känsla jag haft sedan jag började jobba på Mynewsdesk för exakt 3 år sedan på torsdag.

Nu ska det serveras Tacos på båten, efter önskemål från någon här ombord.. Jag återkommer igen om hur det gått i Malmö, antingen via ett blogginlägg/ foto eller video.

Ni kan även följa oss (lag Westhk13) live på havskampen.se

Vi hörs!

Hälsar

Bujar Ibishi,

Jourhavande presskontakt

Presskontakt Pressfrågor
Adam Karseland

Presskontakt Press contact 079-075 64 25

Mynewsdesk - Det smarta sättet att skapa kännedom och relationer

Mynewsdesk hjälper företag att skapa kännedom, nå rätt målgrupp och bygga starka relationer. Vår smarta PR-plattform förenklar och effektiviserar publiceringen, distributionen och mätningen av alla dina PR- och kommunikationsinsatser. Allt på en och samma plats.

Genom att samla PR-arbetet på en plattform gör vi det enklare att bygga varumärke och samtidigt bevaka relevant media. Det hjälper företag att mäta sitt engagemang och genomslag över tid.

Mynewsdesk har 1.6 miljoner unika besökare varje månad och publicerar 80,000 inlägg per år. Över 4,000 företag världen över litar på Mynewsdesks plattform för att förbättra sina PR-insatser och av dem får 70 % upptag av media .

Läs mer på: www.mynewsdesk.com/se