Nätverkande och insikter på agendan under meetup för SaaS-proffs hos Mynewsdesk

Nätverkande och insikter på agendan under meetup för SaaS-proffs hos Mynewsdesk

I går hade Mynewsdesk äran att stå värd för en meetup för SaaS-proffs som jobbar med B2B-lösningar, när SaaSiest och Mynewsdesk anordnade en dag full av nätverkande och utbyte av idéer i Mynewsdesks lokaler i Stockholm. Evenemanget var uppdelat i två delar: en CEO-workshop där ett 20-tal branschledare deltog under dagen, och ett mingel med cirka 100 deltagare under kvällen.

Dagen började med en workshop, som samlade runt 20 inflytelserika ledare från SaaS-branschen. I en intim setting engagerade sig deltagarna i diskussioner och delade sin expertis med varandra. Denna exklusiva sammankomst gav en unik möjlighet för VD:ar att utbyta idéer, strategier och insikter, något som var väldigt uppskattat och som främjar samarbete och innovation inom SaaS-communityt.

Fram mot kvällen blev stämningen mer avslappnad. Mynewsdesk öppnade sina dörrar för cirka 100 SaaS-proffs som var ivriga att nätverka med branschkollegor. Under minglet kunde deltagarna diskutera allt från marknadstrender till tillväxtstrategier, och Louise Barnekow, VD på Mynewsdesk, delade med sig av sina insikter om digital PR och hur Mynewsdesk hjälper kommunikatörer att lyckas i ett allt mer digitalt landskap. Det var en kväll fylld av skratt och kunskap – och ett bevis på styrkan i det community som SaaSiest skapat.

När vi blickar tillbaka på gårdagen är det tydligt att SaaS-communityt är starkare när det kommer samman. Evenemanget handlade inte bara om nätverkande; det handlade om att skapa ett utbyte som kommer att driva branschen framåt. Från tankeväckande diskussioner under workshopen till de livliga och inspirerande samtalen under minglet. SaaS-branschen i Sverige är stark, och ännu starkare när vi samarbetar.

Vi vill tacka SaaSiest och alla deltagare för att de gjorde detta evenemang till en dag att minnas. Mynewsdesk är stolta över att vara med och stötta initiativ som samlar SaaS-proffs som vill lära sig, växa och inspirera varandra.

Vi ser fram emot fler spännande samarbeten i framtiden och att fortsätta vara en katalysator för utveckling inom SaaS-branschen!