Mynewsdesk samarbetar med Framtidsarenan

Mynewsdesk samarbetar med Framtidsarenan

Såväl Järvaveckan och Almedalsveckan har i år blivit inställda på grund av Coronapandemin. De inställda evenemangen lämnar ett vakuum efter sig för alla som sett fram emot de årliga samtalen mellan politiker, näringsliv och intresseorganisationer. Därför lanserar Microsoft, Hill+Knowlton Strategies och Rodolfo nu Framtidsarenan 16–17 juni för att fylla tomrummet.

Framtidsarenan är en digital mötesplats för organisationer, företag, partier och andra samhällsaktörer. Programmet kommer likt Almedalens att bestå av seminarier från olika organisationer, partier och företag - som kompletteras av ett huvudprogram som lyfter högaktuella samhällsfrågor.

Det är kostnadsfritt att medverka genom att anordna egna seminarier, paneldebatter, workshops eller webinars, samt att lyssna och delta genom hela programmet. Mynewsdesk bidrar som kommunikationspartner med den egna plattformen, och kommer även vara med och bidra med innehåll.

– Almedalen och Järvaveckan utgör viktiga arenor för såväl offentliga som privata aktörer att lyfta aktuella frågor och gemensamt föra samhällsdebatten framåt. Vi är glada att få vara med och bidra till att hålla forumet öppet, och uppmanar alla våra kunder att delta, säger Lotta Laurin, Head of Marketing på Mynewsdesk.

Besök Framtidsarenans nyhetsrum här för att läsa gårdagens pressmeddelande, eller besök www.framtidsarenan.se för mer information och anmälan.

Välkomna!