Nominera en välgörenhetsorganisation som förtjänar ett gratis nyhetsrum!

Nominera en välgörenhetsorganisation som förtjänar ett gratis nyhetsrum!

Vi närmar oss jul och vi skulle behöva er hjälp för att välja en välgörenhetsorganisation som förtjänar en liten extra julklapp i år - ett gratis nyhetsrum.

Det finns så många fantastiska organisationer som varje dag kämpar för att göra samhället bättre. Mynewsdesk har sedan länge ett initiativ, som kallas Mynewsdesk Care, där varje medarbetare har möjlighet att ge bort ett nyhetsrum till en välgörenhetsorganisation och lägga en del av sin arbetstid på att stötta och hjälpa dem i deras arbete.

I år väljer vi att även bjuda in alla er för att vara med och påverka vem som förtjänar en extra boost under nästa år! Vi hjälper organisationen som ni väljer med att få bättre effekt av sin kommunikation och nå relevanta journalister med sina budskap.

Vinnare i hela Norden och Tyskland

Det här initiativet startade i Danmark förra året, då De Danske Hospitalklovne fick ett nyhetsrum. Engagemanget för att nominera organisationer var mycket stort, och därför vill vi nu göra samma sak på alla marknader i Norden och i Tyskland.

För att vara med och nominera en organisation klickar du här! Lägg några minuter på att skriva en bra motivering för att hjälpa din organisation lite extra.

- Det finns så många eldsjälar som sliter för att hjälpa andra, ofta med knappa resurser. Vi är bara glada att vi kan göra något för att hjälpa till, säger Daniel Vazquez, Content Manager på Mynewsdesk.

Den sista dagen att nominera är den 24 december 2019.

Lotta Laurin

Presskontakt Head of Marketing +46 (0)72-717 65 35