Se vårt webbinarium den 4 december.

Så når du ut med dina nyheter

Uppmärksamhet idag är en hårdvaluta, både i sociala och traditionella medier. Hur ska man som företag tänka för att lyckas nå ut? Den 4 december håller vi ett webbinarium med experter från Max Burgers, Telenor och Gullers Grupp som delar med sig av insikter och tips.

Samtalet kommer att ledas av Daniel Vazquez (Global Content Manager på Mynewsdesk) och i panelen har vi Marita Wengelin (Head of PR på Max Burgers), Charlotte Henriksson (Senior Strategy Consultant and Advisor på Gullers Grupp) och David Fidjeland (Content & Engagement Director på Telenor Group).

Panelen kommer diskutera frågor som är högst relevanta för dig som arbetar med medierelationer och förtjänad publicitet. Vad behöver man tänka på i dagens medielandskap för att lyckas?

I detta webbinarium får du lära dig:

• Vad du ska tänka på för att nå ut med dina nyheter
  • Vikten av medierelationer i dagens medielandskap
  • Best practice

Klicka här för att se webbinariet.

Ämnen

Mynewsdesk är Nordens ledande plattform för digital PR och kommunikation, med ungefär 5000 kunder och 77 000 användare. Den molnbaserade tjänsten innefattar mediebevakning, nyhetsdistribution samt analysverktyg. Företaget grundades 2003 i Stockholm och ägs sedan 2008 av den norska mediegruppen NHST Media Group AS.

Besök www.mynewsdesk.com för mer information.

Jourhavande presskontakt

Presskontakt Pressfrågor