Ett enklare sätt att förklara hur vi arbetar med personlig assistans. Ett sätt att stärka vårt varumärke och tydliggöra vårt erbjudande. Vi har satt kunden i centrum.

Som ett led i att tydliggöra våra erbjudanden så har NÄRA personlig assistans tagit fram 4 st filmer som på ett enkelt sätt förklarar hur NÄRA arbetar med personlig assistans.

- Vi såg att det saknades enkla sätt att förklara vad för erbjudande assistansbolag hade och vad som kunde erbjudas. Med dessa filmer så ger vi dem som vet och de som inte vet samma möjlighet att ta till sig information. De kan med ett knapptryck bli textade så att de blir än mer tillgängliga. Vi har inte tagit bort möjligheten att läsa sig till vad vi gör utan endast förstärkt vårt erbjudande säger Roy Jeppsson marknadschef på NÄRA.

Vi har sökt över hela nätet och vart jag än hamnar så är det långa rader av komplicerad text om hur speciella deras erbjudande är utan att riktigt förstå varför. Nu ger vi kunder, anhörig, blivande kunder, nyfikna mfl ett enkelt redskap som förklarar våra assistansmodeller på ett bra sätt. Det stärker dessutom vårt erbjudande och vårt varumärke och vi är säkra på att detta är något marknaden nu dels är mogen för men framför allt behöver fortsätter Roy Jeppsson.