NÄRAs insamling till förmån för Röda korset är nu uppe i 10050 kr

NÄRAs insamling till förmån för Röda korset är nu uppe i 10050 kr

Vill du hjälpa oss hjälpa?

Vi ser hur människor blir allt desperatare i sin flykt undan krig och förföljelser. Vi ser bilder hur barn far illa och dör runt Medelhavet. Frustrationen inom oss växer ju längre det dröjer innan EU kan komma samman i ett solidariskt samarbete för att kunna underlätta situationen för våra medmänniskor.

- NÄRA lovar att bidra med samma summa som vi alla får ihop tillsammans.

- Detsamma gäller för NÄRAs ägare Ingrid wikström. Hon matchar också det belopp vi tillsammans skänker!

Gå in på vår facebook-sida och gör ditt bidrag direkt till Röda korset. Kommentera hur mycket du skänkt och vi matchar det en gång från NÄRA och en gån till från NÄRAs ägare.

Du når insamlingen här>

Kom igen, låt oss göra det vi kan för att ge dessa barn en framtid!
Varma hälsningar Anders Roxström, VD på NÄRA.