Bianca Ingrosso i nytt samarbete med Nelly

Bianca Ingrosso i nytt samarbete med Nelly.

Att våga följa sina drömmar fullt ut och inte låta sig begränsas av tillvaron – det är budskapet i Nellys senaste kampanj för att fortsätta vässa sin position som ledande modedestination för unga. Tillsammans med Bianca Ingrosso har Nelly.com handplockat de bästa plaggen och accessoarerna i vårens pastelliga trendfärger.

- Efter ett år med restriktioner och många inställda händelser, vill vi uppmuntra våra kunder till att känna sig fantastisk varje dag och fira sig själva. Bianca Ingrosso är helt rätt person att inspirera andra till detta. Vi är så nöjda med kollektionen/kampanjen och samarbetet, säger Kristina Lukes VD på Nelly.com.

- Jag försöker alltid göra det där lilla extra i vardagen, som får mig att må bra och ha kul. Det kan vara allt från att göra hemma-myset lite härligare med snygga mjukiskläder och leka Carrie Bradshaw även ensam hemma haha, till att sätta på mig mina favoritklackar även när jag bara ska äta brunch. Det känns därför fantastiskt kul att jag tillsammans med Nelly.com får möjligheten att guida en större publik bland pastellfärgade plagg och accessoarer, säger Bianca Ingrosso.

Nelly.com har samarbetat med Bianca Ingrosso sedan början av 2020. Under hösten 2020 släpptes Biancas första klädkollektion, Bianca x Nelly.com som sålde slut på tjugo minuter. I inledningen av 2021 meddelade parterna att samarbetet fortsätter, och vårkampanjen är det första i en rad spännande projekt tillsammans.

Kampanjen lanserades den 5 april. Försäljning kommer att ske online på Nelly.com. Nelly.com är en av de största plattformarna/destinationerna för unga kvinnor med 1,4 miljoner aktiva kunder. En femtedel av dem besöker sajten varje vecka för att hämta ny destination.

Ansvarig för samarbetet:
Nina Ghazanfari
Influencer Marketing Manager
Nina.ghazanfari@nelly.com

Nelly erbjuder mode till unga kvinnor genom Nelly.com och till män genom NLY MAN. Nelly är ett av de mest kända modevarumärkena på nätet bland unga människor i Norden och har räckvidd över hela Europa. Kärnan är de egna varumärkena som kompletteras med en välvald portfölj av cirka 200 externa varumärken. Nelly har skapat ett starkt engagemang i sin målgrupp genom egna varumärken och digital marknadsföring. Nelly Group är noterat på Stockholmsbörsen.

Relaterat innehåll