NLY MAN släpper nytt från egna varumärket QUÈ SERA SERA

NLY MAN släpper nytt från egna varumärket QUÈ SERA SERA

QUÉ SERA SERA utökar med nya plagg och introducerar säsongens färger på befintliga favoriter. Med fokus på kvalitet och passform har varumärket sedan lanseringen 2022 varit ett populärt brand på NLYMAN.COM. Nu kompletteras sortimentet med en hoodie och en crewneck i heavyweight-kvalitet. Utöver lanseringarna kommer de klassiska stylsen i nya färger för säsongen som Creme och Hunter Green.

“Med Tischi T-shirt och Virgil Hoodie har vi byggt en stark bas för varumärket. Att komplettera detta med nya Cozy Hoodie samt Cozy Sweater, som kommer i en riktig heavyweight kvalitet och i den trendiga färgen Grey Melange, känns otroligt roligt och något vi tror är efterlängtat bland våra kunder.”, Matthias Noirblanc, Head of NLY MAN.

Heavyweight-plagg i lätt oversize
QUÉ SERA SERA med fokus på kvalitet, passform och genomtänkta detaljer har blivit ett eftertraktat brand i midprice-segmentet. Ambitionen har sedan start varit att utveckla varumärket tillsammans med kunderna, utifrån vad de efterfrågar och hur modebilden förändras. I processen att utveckla de nya plaggen har teamet bakom QUÉ SERA SERA lagt tid och kärlek på att hitta rätt passform. Resultatet är en heavyweight hoodie (Cozy Hoodie), ett alternativ till befintliga QUÉ SERA SERA Virgil Hoodie som blivit en favorit bland NLY MAN:s kunder, samt en heavyweight crewneck (Cozy Sweater).

”Vi är överväldigade av hur QUÉ SERA SERA tagits emot av marknaden. Sedan lansering har det varit ett populärt varumärke på NLY MAN och vi har fått jättefin feedback från våra kunder, som uppskattar både looken och kvaliteten.”, Daniel Högberg, Brand & Content Coordinatior NLY MAN.

Kollektionen finns på www.nlyman.com

Herrsortiment har varit en del av Nellys erbjudande sedan 2008. Under 2014 bröts herravdelningen ut och den renodlade sajten NLY MAN lanserades, en modedestination för män online.

Relaterat innehåll