Nu ansluter sig Hotel J till Wrapp

Nu ansluter sig Hotel J som ett av de första hotellen till Wrapp. Sedan tidigare har redan flera välkända varumärken som Whyred, Granit och HOPE valt att inleda samarbete med Wrapp.

Med start den 1 februari kommer det vara möjligt för dig och dina vänner att fira varandra genom att ge digitala presentkort på Hotel J. Hotel J bjuder på de första 50 kronorna sedan väljer du fritt hur mycket just du vill ladda ditt presentkort med.

Hotel J blir först ut av Nobisgruppens hotell med att ansluta sig till Wrapp. Längre fram kommer det även vara möjligt att skicka digital presentkort för Nobis Hotel, Hotel Skeppsholmen och Stallmästaregården.

Om Wrapp
Wrapp är en tjänst för att fira sina vänner via webben och mobilen. Välkända varumärken erbjuder digitala presentkort och många av dem är helt gratis att ge bort. Vänner kan ge bort gemensamma presentkort och tjänsten gör det lika enkelt att fira varandra med riktiga presenter som det är att skicka en vanlig hälsning. Wrapp grundades under våren 2011 av en grupp erfarna entreprenörer. Företaget är baserat i Stockholm, London och Silicon Valley. Fira dina vänner varje dag på www.wrapp.com och håll dig uppdaterad via Facebook (www.facebook.com/wrappcorp) och Twitter (@wrappcorp).

Om Hotel J & Nobiskoncernen
Hotel J är vackert beläget vid Stockholms hamninlopp med en milsvid utsikt över Kungliga Djurgården, Lidingö och det livliga båtlivet på Saltsjön. Inredningen är inspirerad av ett klassiskt sommarhus i seglarstaden Newport med en kombination av tidlös lyx och genuin hemtrevnad, med färgerna rött, vitt och blått tillsammans med oljad ek och mörklaserade golv. Hotel J är medlem i ”Design Hotels™”. Nobis AB är en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen och driver även kända varumärken såsom Operakällaren och nattklubben Café Opera, designhotellen Nobis Hotel, Stallmästaregården och Hotel Skeppsholmen, konferens- och mässanläggningen Nacka Strandsmässan och flera andra spännande mötesplatser.

Bilder & mer information om Hotel J
För mer information, kontakta Amanda Andersson, amanda@nobis.se Högupplösta bilder på Hotel J finns i webarkivet: http://www.hotelj.com/files.asp?catID=1601