Standup på Blique by Nobis

Standup på Blique by Nobis

Blique by Nobis, en urban oas som under de senaste åren blivit en framstående destination för kultur och nöje i Stockholm, har glädjen att meddela starten av sitt nya standup-koncep. Med en passion för att erbjuda sina besökare en unik och underhållande upplevelse, har Blique by Nobis tagit detta initiativ för att berika Stockholms standup-scen.

Det nya konceptet debuterade i januari med stor framgång och har tagits emot väl av såväl lokalbefolkningen som hotellgäster. Med en noga utvald line-up av talangfulla komiker erbjuder Blique by Nobis en plattform för att hylla humor och underhållning.

Den första kvällen presenterade Nour El Rafai sitt unika perspektiv och sin humoristiska ådra, följt av Ahmed Berhan som tog publiken med på en humoristisk resa genom sina vardagliga observationer och skarpa skämt.

Standup-kvällarna äger rum en gång i månaden, vilket ger gästen en regelbunden dos av skratt att se fram emot. Inträdet är fritt, men för att säkra en plats rekommenderas det att besökarna kommer i god tid, då platserna är begränsade.

- Blique by Nobis är inte bara en plats för boende och mat, vi även en levande destination som ständigt strävar efter att erbjuda en mångsidig kulturell upplevelse för våra besökare. Vi är glada över att introducera detta nya standup-koncept och ser fram emot att välkomna både etablerade och nya talanger till vår scen, säger Andrea Carlsen, PR & marknad på Nobis Hospitality Group.

För att hålla sig uppdaterad om kommande akter, datum och tider, kan besökare enkelt besöka "What's on" sektionen på Blique by Nobis hemsida. Där finns detaljerad information om kommande evenemang och hur man kan säkra sin plats för en kväll fylld av skratt och glädje.

Andrea Carlsen, andrea.carlsen@nobis.se, 070 897 4772

Om Blique by Nobis

Blique by Nobis är en modern destination belägen i hjärtat av Stockholm. Med sitt innovativa koncept som kombinerar hotell, konst, mat och design erbjuder Blique by Nobis en unik upplevelse för besökare från hela världen. Med sin dynamiska atmosfär strävar Blique by Nobis efter att vara en av Stockholms mest levande och spännande destinationer.