Stockholms största nattklubbar tävlar i HTC DJ Challenge 2011

HTC DJ Challenge på Café Opera är tävlingen där det avgörs vilken nattklubb/dj-kollektiv som är bäst bakom skivspelarna. Med start söndag 30 oktober tävlar Stockholms största nattklubbar om titeln och riktigt fina priser. Tävlingen avgörs genom fyra gruppomgångar och sedan final.

Med start söndagen den 30 oktober och fem söndagar framöver går Sveriges mest prestigefulla DJ-tävling av stapeln. Det är fjärde året i rad som de mest välrenommerade etablissemangen i Stockholm tävlar mot varandra i musik. Förra året var en succé och i år kommer det att bli ännu bättre. DJ:s med många olika musikinriktningar bäddar för spännande musikupplevelser och en enorm stämning.

Tävlingen har fyra gruppomgångar med totalt 20 tävlande. Varje deltagande etablissemang har 10 minuter på sig i dj-båset där allt är tillåtet och det är publiken som bestämmer vem som går vidare! Därefter följer finalen den 27 november. Första pris är en resa för två personer till Miami under Winter Music Conference.

Vi öppnar dörrarna kl. 22.00 och har som vanligt öppet till 03.00

Om Café Opera & Nobiskoncernen
Café Opera är Sveriges mesta nattklubb, med oändliga möjligheter för fester, middagar och företagsevents i helt unika restauranglokaler från 1895. Nobis AB är en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen och driver förutom stjärnkrogen Operakällaren och nattklubben Café Opera kända varumärken såsom klassiska Stallmästaregården, designhotellen Hotel J Nacka Strand och Hotel Skeppsholmen, konferens- och mässanläggningen Factory Nacka Strand och flera andra spännande mötesplatser.

Bilder & mer information
För mer information, kontakta Ville Wennberg, Barchef, maila ville@cafeopera.se eller ring +46 709 46 50 62.