Nordic Camping & Resort sluter betydelsefulla marknadsavtal med Motormännen samt Nordic Travel/Golf.se

Tillsammans med Svenska Motormännen inleder Nordic Camping & Resort ett samarbete som innefattar gemensamma satsningar på marknadsföring. Bland annat kommer en kampanj lanseras inom ramen för detta samarbete som riktar sig till alla medlemmar i Motormännen med intressanta erbjudanden om boende på våra anläggningar. Motormännen kommer att marknadsföra detta erbjudande via hemsida, online-utskick samt i tryckt material till sina 120 000 registrerade medlemmar.

-          Det känns spännande att inleda samarbete med Nordic Camping & Resort och därigenom kunna erbjuda hotell och turistboende för alla våra 120 000 medlemmar över hela Sverige säger Hans Ölund, Partneransvarig på Motormännen.

Motormännen är en politiskt oberoende förening som verkar för en bättre, tryggare och trafiksäkrare miljö för bilen, naturen och alla bilister. Motormännen har totalt 120 000 medlemmar

Tillsammans med Nordic Travel erbjuder Nordic Camping & Resort till säsongen flertalet golfpaket som blir bokningsbara på den ledande svenska golfhemsidan www.golf.se. Golfaren bokar enkelt sin starttid på golfbanan tillsammans med utvalt boende på någon av våra anläggningar runt om i landet. I takt med att fler golfbanor blir spelklara inför sommararen släpps fler gemensamma golfpaket och målet är att samtliga tio anläggningar i Sverige skall bli bokningsbara genom www.golf.se.

-          Vi är extra stolta över att kunna visa starka samarbetsavtal så här tidigt inför säsongen och är övertygade om att detta kommer driva trafik och beläggning till våra anläggningar över hela Sverige. Detta kommer garanterat stärka båda parters verksamheter. Vi ser detta som bevis på att Camping i allmänhet och inte minst Nordic Camping & Resort i synnerhet är en attraktiv kanal för att nå ut till nya och köpstarka kundgrupper, säger Tom Sibirzeff, VD Nordic Camping & Resort.

• motormännen
  • boende motormännen
  • golf i sverige
  • golfpaket med boende