Outdoor Festival Stockholm är ett nytt evenemang inom friluftsliv som arrangeras på Djurgården i Stockholm den 20-22 maj 2022.

En ny festival inom friluftsliv i hjärtat av Stockholm!

Den 20-22 maj 2022 bjuder Nordic Outdoor Adventures in till Outdoor Festival STHLM, ett nytt storslaget evenemang på Djurgården. Som besökare kan du förvänta dig en helg med massor av spännande aktiviteter skräddarsydda för dig som är nyfiken på allt som vårt härliga friluftsliv har att erbjuda.

Programmet innehåller aktiviteter för alla åldrar inom områden såsom vandring, paddling, cykling, jakt, fiske, långfärdsturer, matlagning, camping och mycket mer.

Idén med arrangemanget är att besökarna ska få uppleva friluftslivets mångfald genom olika prova-på-aktiviteter, föredrag av kända friluftsprofiler och äventyrare samt få chansen att möta intresseväckande utställare.

Evenemanget är gratis, men ett festivalpass går att köpa - detta ger dig extra mycket äventyr genom arrangemangets ”Adventure Trail”. ”Adventure Trail” passar den äventyrlige och ger tillgång till särskilda prova-på-aktiviteter. Festivalpasset ger också besökaren möjligheten att vinna priser från arrangemangets värdar.

Läs mer och hitta biljetter på outdoorfestival.se/festivalpass

För mer information, kontakta:

Michael Malmborg, CEO Nordic Outdoor Adventures

Linus Granborg, CTO Nordic Outdoor Adventures