Kommendörsgatan 30 på Östermalm

Nordic PM får nytt uthyrningsuppdrag i Östermalmsfastighet

Gustaf Mörner Stockholm AB ger Nordic PM förtroende att hyra ut 420 kvm kontorsvåning på Kommendörsgatan i Stockholm.

Våningen ligger i kontorsfastigheten Brandmästaren 25 på Kommendörsgatan 30, en eftertraktad adress på Östermalm i Stockholm. Uppdragsavtalet mellan Gustaf Mörner Stockholm AB och Nordic PM avser uthyrning av hela våningsplanet om totalt ca 420 kvm.

I dagsläget genomgår lokalen en omfattande renovering, som planeras stå klar innan sommaren. De tidstypiska sekelskiftesdetaljerna bevaras samtidigt som lokalen får nya påkostade ytskikt och modern teknik i samråd med tillträdande hyresgäst.

- Det är mycket glädjande för Nordic PM att få förtroende att hyra ut en lokal som den här. Den är fantastiskt fin och arbetet med att hitta rätt hyresgäst är redan påbörjat, säger uthyrningschef Ulrica Sjölund.

Regioner