Slaktaren 25

Nordic PM vinner uthyrningsuppdrag inom retail

Nordic PM landar nytt uthyrningsuppdrag från Eslövs Bostads AB gällande 1000 kvm butikslokaler i centrala Eslöv.

Eslövs Bostads AB ger Nordic PM förtroende att hyra ut två projektfastigheter med butikslokaler i centrala Eslöv. Uppdraget landades genom en upphandling och den vakanta ytan uppgår till 1000 kvm.

Uthyrningsuppdraget gäller fastigheterna Gjutaren 11 och Slaktaren 25. Den sistnämnda är ett nybyggnadsprojekt med nyproducerade butikslokaler, som kommer att stå färdiga till juli 2021. Båda fastigheterna ligger i ett bra strategiskt läge endast fem minuter från centralstationen i Eslöv.

”Vi är väldigt glada för förtroendet som Eslövs Bostads AB har gett oss när det gäller att hitta nya hyresgäster till deras butikslokaler och ser fram emot att kunna bidra till att öka servicegraden i kvarteret där även Systembolaget kommer att etablera sig inom en snar framtid”, säger Nordic PMs uthyrningschef Ulrica Sjölund.