Förvandlar din mobil till ett mätinstrument

Förvandlar din mobil till ett mätinstrument

Upptäck enkel och effektiv mätning och dokumentation. Med testo Smart-appen är du som servicetekniker snabbt redo för alla tänkbara mätuppdrag inom kyla, luft och värme. Allt du behöver göra att är att ansluta appen i mobilen eller surfplattan till ett kompatibelt Bluetooth-instrument från Testo – och du är redo att börja mäta direkt.

testo Smart-appen har snabbt blivit populär bland dem som jobbar på fältet. Helt enkelt för att det är ett mångsidigt och smidigt verktyg som underlättar och förbättrar många typer av jobb. Med andra ord, det är en app med många användningsområden.

Fem skäl som väger tungt
Här är de främsta anledningarna till varför det är värt att kolla närmare på testo Smart-appen:
– Den fungerar med och ansluter automatiskt till många av Testos Bluetooth-instrument
– Du gör mätningar och hittar alla mätdata med bara några tryck i appen
– Appen innehåller många färdiga och självguidande mätprogram
– Du kan mejla rapporter direkt från mätplatsen
– Alla mätvärden kan enkelt överföras till din dator

Gratis till din mobil och surfplatta
Du kan skaffa och börja använda testo Smart-appen redan i dag. Helt enkelt genom att ladda ned den gratis med full funktionalitet på App Store och Google Play. Appen finns både för mobil och surfplatta. Och nog så viktigt: alla menytexter är på svenska.

Det finns mer att upptäcka. Läs allt om testo Smart-appen och se vilka instrument den kan användas med.