Bild: Fastigheten på Rosenlundsgatan 60

Novier hyr ut till Normal på Södermalm

Novier har hyrt ut en butikslokal om 404 kvm till Normal, belägen på Rosenlundsgatan 60 i Stockholm.

Fastigheten är strategiskt belägen mellan Rosenlundsgatan och Ringvägen med Södra Station ett stenkast bort. Butikslokalen erbjuder en fin exponering mot både Rosenlundsgatan och Ringvägen genom sina generösa skyltfönster. Normals etablering bidrar till att stärka områdets serviceutbud och områdets attraktivitet. Normal öppnar dörrarna till sin nya butikslokal under hösten 2024.

"Vi ser med spänning fram emot vår nya etablering på Södermalm och ser fram emot att välkomna kunderna till vår nya fantastiska butik. Platsen och dess omgivningar är precis vad vi söker, så valet att etablera oss på Rosenlundsgatan 60 kändes helt självklart," säger Jan Nyberg, vd, Normal Sweden AB.

"Normal kommer på ett jättebra sätt bidra till områdets utveckling, med ännu mer nära belägen service. Vi ser fram mot öppningen och hälsar Normal välkomna till oss!", säger Fredrik Lindén, Head of Leasing, Property Asset Management på Novier

Fredrik Lindén
Head of Leasing, Property Asset Management, Partner
fredrik.linden@novier.se

Novier är en helhetsrådgivare inom fastigheter, från värdering till förvaltning. Vi kallar oss 360 Real Estate Advisors.

Med hunger för innovativa lösningar, lyhördhet för våra kunders affärer och stort engagemang skapar vi värde för både våra hyresgäster och våra kunders investeringar. Vi arbetar nära och är personliga.

Med oss får du en partner som både tänker stort för framtiden och får saker att hända i vardagen.