Omniarch drar på föreläsningsturné i Norrland

Omniarch drar på föreläsningsturné i Norrland

E-handel och digital affärsutveckling står i fokus när Omniarch i samarbete med House Be, Norrlands största aktör för co-working, drar på föreläsningsturné 2-10 maj. Jojje Borssén, senior konsult på Omniarch, kommer gästa Härnösand, Örnsköldsvik, Umeå och Åre.

Föreläsningen handlar om hur man lyckas med affärer online och framgångsfaktorer kopplade till den digitala transaktionen. Oavsett storlek på bolag och omsättning utlovar vi en inspirationsföreläsning som alla kan ha nytta av.

Föreläsningen är gratis och efteråt finns det möjlighet att ställa frågor och prata vidare med Jojje på plats. Anmälan sker via mail till respektive ort:

Datum och tider:

Tisdag 2 maj 12:00-13:00
House Be Härnösand, Strengbergsgatan 2, 871 33 Härnösand, Sverige

Anmälan till: ellen@housebe.com

Onsdag 3 maj 12:00-13:00

House Be Örnsköldsvik, Centralesplanaden 20D, 891 34 Örnsköldsvik, Sverige

Anmälan till: pia@housebe.com

Torsdag 4 maj 12:00-13:00

House Be Umeå, Storgatan 51, 903 26 Umeå, Sverige

Anmälan till: gabriella@housebe.com

Torsdag 10 maj 12:00-13:00

Kurortsvägen 20 B, 837 52 Åre, Sverige

Anmälan till: elin.ohm@housebe.com

Om Föreläsaren Jojje Borssén

Med hjärtat i digital innehållsproduktion och e-handel har han varit med och startat och drivit 13 olika bolag och varumärken de senaste 20 åren. Idag jobbar han som senior konsult på Omniarch - en av Sveriges vassaste konsultbyråer för e-handel och digital affärsutveckling. Bland deras kunder finns bolag som CDON, Skansen, J.Lindeberg, MQ, Junibacken, Skistar, Adlibris, Peak Performance, STIGA Sports, Home of Ess, Nelly för att nämna några.