OnePartnerGroup i Borås fortsätter sin tillväxtresa

OnePartnerGroups tillväxtresa fortsätter i Borås och senaste tillskottet är Ban Khiali som förstärker teamet som konsultchef.

- Ban har tidigare erfarenhet från branschen så det känns oerhört bra att ha med henne på resan och välkomna henne till ett vinnande lag. Hon har ett enormt driv och en stor vilja för att vinna så hon kommer passa perfekt in i vårt team med resten av kollegorna i Borås.
OnePartnerGroup växer dagligen i Boråsregionen och nya kunder och kandidater hör av sig till oss och vill veta mer så det här är bara början till att bli Borås största och lokalaste aktör inom rekrytering- och bemanning, säger Eldin Ljutovac.

Ban tillträdde sin tjänst den 1 mars och har nu påbörjat sitt arbete med att lära känna sina kollegor, kunder och konsulter.

- OnePartnerGroup står inför en spännande resa som jag vill vara en del utav. Redan vid första mötet kände jag mig sedd, de var lyhörda och uppmärksammade min vilja och kompetens.  Jag upplever att OnePartnerGroup är ett företag som bygger på att tro på människors drivkraft och ambitioner, samhällsengagemang och mångfald. Jag vill skapa värde, göra skillnad och bidra till att bli Borås lokalaste rekrytering- och bemanningsföretag, säger Ban Khiali.

- Jag valde Onepartnergroup för att de uppmärksammade mitt driv, vilja och potential. I första mötet med deras lokala ledning kände jag mig sedd och jag möttes av två fantastiskt ödmjuka, prestigelösa och drivna ledare som gjorde det enkelt för mig att vilja ansluta till detta framgångsrika bolag, fortsätter Ban.

Vi på OnePartnerGroup hälsar Ban varmt välkommen till oss!

• rekrytering
  • hr