OnePartnerGroup satsar ytterligare i Borås!

Vi kan med glädje meddela att Mirnesa Omerika kommer att börja som affärsområdeschef i Borås. Mirnesa är utbildad personalvetare och har en bred bakgrund från vår bransch. Hon har både erfarenhet utav bemanning på kollektivsidan och har genomfört flertalet rekryteringar på tjänstemannasidan, bland annat ledare och chefer på olika nivåer.

- Mirnesa har en lång bakgrund från rekrytering- och bemanningsbranschen och det känns helt rätt att hon ska driva vår satsning framåt i Borås säger Eldin Ljutovac, VD för OnePartnerGroup i Göteborg och Borås.

- Jag har gjort min första vecka som affärsområdeschef på OnePartnerGroup. Fantastiskt roligt att kliva in till kontoret och välkomnas av ett gäng drivna, engagerade och kompetenta kollegor! Det ska bli väldigt roligt och inspirerande att få vara med och göra skillnad för våra kunder och konsulter i Borås. För mig innebär detta fokus på långsiktiga kundrelationer, kvalitetssäkra processer och lokal närvaro. Med stor ödmjukhet och nyfikenhet har jag tagit mig an detta uppdraget som jag ser som en möjlighet att lägga fokus på individer med rätt kompetens och erfarenhet, specifika kunder och utvalda samhällsfrågor.

Borås är en viktigt marknad för oss och ligger mellan två orter där vi är väldigt starka, Göteborg och Jönköping. Så här finns många synergieffekter att jobba med, båda vad det gäller konsulter, kunder och kandidater. Borås är en stad som växer och där många stora företag har valt att lägga sin satsning, vi ser att marknaden är enorm och vad det gäller konkurrensen så är den mindre än tex i Göteborg, i Borås upplever vi att det är flera mindre lokala bolag som är aktiva men vi på Onepartnergroup har både den lokala kännedomen och dom nationella musklerna som behövs för att kunna hjälpa kunderna i deras framtida personalförsörjning.

Som prognoserna ser ut nu så kommer vi växa ytterligare med fler kollegor i Borås den närmaste tiden så är du intresserad av att vara med på vår resa får du gärna kontakta Mirnesa eller Eldin Ljutovac direkt som har stora planer för Boråsmarknaden med omnejd.

Kontaktuppgifter:
Mirnesa Omerika, Affärsområdeschef Borås, 073 - 425 51 09