OnePartnerGroup välkomnar Charlotte Järeby Hellman som ny COO

Med ambition att stärka sin position på marknaden och växa ytterligare inom rekrytering och bemanning av tjänstemän har OnePartnerGroup rekryterat Charlotte Järeby Hellman. Charlotte kommer att ingå i koncernledningen och operativt leda koncernen mot de övergripande målen.

Charlotte har över 20 års erfarenhet av rekryterings- och bemanningsbranschen och kommer senast från en tjänst som vVD på Poolia AB. Med sin gedigna kunskap om arbetsmarknaden kommer hon att bidra till OnePartnerGroups fortsatta utveckling.

Arbetsmarknaden förändras i snabb takt och tillgången till rätt kompetens har blivit än viktigare efter pandemin. Här vill OnePartnerGroup vara med och bidra.

- Jag är så glad över att ha landat in på OnePartnerGroup, ett värderingsstyrt bolag med stark lokal förankring runt om i landet. I en konkurrensutsatt bransch har man lyckats sticka ut genom att vara det personliga företaget med entreprenörsanda och arbetsglädje. Jag är också imponerad av att man på så kort tid lyckats bli en av de största aktörerna på marknaden, säger Charlotte Järeby Hellman.

Charlottes starka fokus inom kundrelationer, rekrytering och försäljning kommer skapa nya möjligheter för OnePartnerGroup.

- Det är med stor glädje vi välkomnar Charlotte till oss. Med hennes kompetens och engagemang kommer hon att tillföra en viktig del i våra satsningar framåt, säger Stefan Alvarsson, Koncern-VD för OnePartnerGroup

Charlotte tillträdde sin tjänst i augusti och har nu börjat sitt arbete med att lära känna de lokala bolagen och dess marknader.

• ledarskap
    • arbetsmarknad
    • chef
    • bemanning
    • chefsförsörjning
    • rekrytering

Vi finns nära dig. OnePartnerGroup är verksamt på 40 orter med drygt 2600 engagerade medarbetare. Genom vår kännedom om, och närvaro på, så många platser är vi Sveriges lokalaste samarbetspartner. Hur kan vi hjälpa dig?