Gå direkt till innehåll
Polpo - det mångsidiga produktionsbolaget inom podcast, live, tv och film - med talanger som Skäringer & Nessvold och Janne Josefsson

Pressmeddelande -

Vad har Mia Skäringer, Hampus Nessvold, Janne Josefsson, Marie Olsson Nylander & Susanne Westerdahl och Carin da Silva & Vivi Wallin gemensamt? De har alla en varsin podcast hos Polpo där bland annat "Skäringer och Nessvold" nominerats till Det svenska humorpriset i kategorin 'Årets Humorpodd' och till "Årets podd" av Guldörat. Just nu håller Mia Skäringer på att spela in en egenskriven serie och i november blir det turné för humorshowen "Just idag mår vi bra" med Skäringer & Nessvold. Allt detta och mycket mer sysslar produktionsbolaget Polpo med.

Polpo är ett mångsidigt produktionsbolag som trivs inom podcast, live, tv och film. Likt en bläckfisk har även Polpo ett antal armar redo att stärka ditt varumärke i form av Polpo Creative, oavsett det är ett företag eller en artist. Och på Polpo Agency arbetar man hela tiden strategiskt, tillsammans med sina talanger, för att stärka deras varumärken.

Under vintern lanseras en egen app, Polpo Play, som är skapad för att göra poddlyssnandet enklare. Men mer om det senare.

Skäringer & Nessvold - nytt avsnitt varje måndag.

Våra sanningar med Vivi & Karin - nytt avsnitt varje måndag.

Beauty Distilled med Lernberger & Stafsing - nytt avsnitt varje onsdag.

Syrran och jag med Marie Olsson Nylander & Susanne Westerdahl - nytt avsnitt varje torsdag.

Från och med oktober släpps totalt 10 nya avsnitt av Oväntat besök hos Janne Josefsson, med start tisdag den 3 oktober.

För mer information vänligen besök: Polpos hemsida