Med Novoroom Ultra+ får man ett härligt uterum som kan användas året om

Inspirera dina läsare till att bygga uterum

Vi är nog ganska många som önskar att sommaren inte skulle vara på väg mot sitt slut. Dessvärre visar vädret mer och mer på att så är fallet. Det finns dock något man kan göra för att förlänga trädgårdssäsongen, nämligen att bygga ett uterum! Novoroom är ett företag som erbjuder väldigt trevliga uterum och vinterträdgårdar som gör att man kan njuta av naturen året om.

Här syns Novoroom Ultra +, ett uterum som man kan använda hela året. Novoroom Ultra + har en homogen karm med möjlighet att välja olika färg på in- och utsida samt bra säkerhet med 3 punktlås.

Vill du som jobbar på redaktion eller är frilansare ta del av Novorooms inspirerande bilder så finns det möjlighet att enkelt skapa ett konto hos oss på pretopia.se och ladda ner högupplösta pressbilder för hus, hem och trädgård.

Trevlig tisdag!