Krukor som erbjuder flexibilitet!

Krukor som erbjuder flexibilitet!

Att plantera blommor och växter i krukor kommer med flera fördelar, även för dig som har en trädgård. Du kan till exempel enkelt byta ut blommor efter säsong och slipper tunga grävjobb som gör åverkan på tomten. Använder du dig dessutom av en kruka med hjul kan du smidigt flytta på den vid behov.

Här syns en kruka i svensktillverkat cortenstål från Flexigarden. Med tiden bildas ett skyddande lager av vacker rost som gör krukan otroligt hållbar och den vackra färgen som uppstår framhäver växter och blommor på ett mycket fint sätt. Finns i fem olika storlekar, kan fås med eller utan botten samt med eller utan hjul.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Flexigardens produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!