Ny kollektion från erika tubbin!

Ny kollektion från erika tubbin!

I erika tubbins nya kollektion FIKA ABC hittar du hela alfabetet i svenska bakverk i köksrutigt mönster. Från Arraksbollar till Ökensand med Hallongrottor, Kanelbullar, Prinsesstårta och mycket mer däremellan.

I kollektionen finns ett kakfat/bricka 20x20 cm, ett tårtfat/bricka 31 cm samt en väggbonad/kökshandduk 50x70 cm.

Till kollektionen hör en digital receptsamling som du hittar på erika tubbins hemsida (fr.o.m. slutet av augusti). Recepten finns på svenska och engelska - och längre fram dyker även franska och tyska versioner upp - vilket gör produkterna till härliga presenter/souvenirer även för icke svensktalande fikaälskare!

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på erika tubbins produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!