Lyfe från Flyte är en mycket speciell kruka som roterar i luften

Ladda ner högupplösta bilder på Flyte’s svävande produkter!

Flyte tillverkar inredningsdetaljer som svävar. Här syns Lyfe, en kruka som bokstavligt talat lyfter växterna. Tack vare magneter svävar krukan i luften och roterar, något som kan bidra till en avkopplande miljö. Lyfe passar perfekt på skrivbordet eller där du vill ha en vacker växt med det lilla extra!

För att motverka övervattning finns ett smart dräneringssystem som leder bort vattnet till en dold, inre reservoar. Krukan finns i vitt, grått, svart, terrakotta, rosa och oliv.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Flyte samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!