Ett vackert och luftigt träkök från Himlekök

Produktnyheter från Himlekök hos Pretopia!

Nu finns produktnyheter från Himlekök i Pretopias bildbank. Bland annat hittar du detta härliga platsbyggda träkök som har luckor i massiv ek med Himleköks egna bets Kastanj. Köket har även infräst grepplist i låd- och luckfronter, köksö med öppen förvaring, lådor i ek som är specialanpassade och tillverkade för hand samt andra funktionella och fina detaljer.

I Pretopias bildbank hittar du fler högupplösta bilder från Himlekök på platsbyggd inredning till kök, badrum, garderober och andra utrymmen i hemmet.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du enkelt skapa ett kostnadsfritt konto för att ladda ner dessa högupplösta bilder från Himlekök samt bilder från våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!