Rosendal handdukstork passar in i de allra flesta badrum

Nordhems flaggskepp Rosendal är en stilsäker och flexibel handdukstork!

Nordhem tillverkar exklusiva handdukstorkar, badkar och massagebadkar av hög kvalitet. Bland annat finns handdukstorken Rosendal i sortimentet, en svenskdesignad modell som Nordhem är extra stolta över. Som deras första vertikala handdukstork är den deras flaggskepp, med en perfekt balans mellan en slank profil, kraftfull karaktär samt stora valmöjligheter.

Modellen finns i sex ytbehandlingar och i fem storlekar. Alla detaljer är väldesignade och av högsta kvalitet. Sist men inte minst så gör Rosendals innovativa, vertikala form det möjligt att placera den i annars svårmöblerade badrum.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Rosendal och många andra produkter från Nordhem. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!