Lampan Around The World från UMAGE passar med sitt milda uttryck in i alla möjliga inredningsmiljöer

Nu välkomnar vi UMAGE till Pretopia!

UMAGE är ett danskt företag som kombinerar estetik, enkelhet och funktionalitet genomsyrat av hantverk och omtanke om miljön. Inspiration hämtas från naturen som de upplever skapar en känsla av lätthet och lugn och som dessutom rymmer färgpaletter, former och mönster som är gudomliga. UMAGE vill föra vidare denna känsla till ditt hem genom att kombinera solida naturmaterial med eleganta former och färger. I UMAGEs sortiment hittar du möbler, belysning och inredningsdetaljer.

Här syns Lampan Around The World, tillverkad av munblåst opalglas med en form som liknar en luftballong – inspirerad av den berömda författaren Jules Vernes universum. Dess mjölkvita färg, förtrollande form och milda uttryck gör den till det perfekta komplementet för alla inredningsmiljöer. Metalltoppen på lampskärmen ger Around The World den perfekta finishen och finns i svart, vit, borstad mässing eller borstad stål.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från UMAGE samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!