Barr akrylatbehandlad metervara från Fine Little Day är både dekorativ och funktionell, designad av Elisabeth Dunker

Blogginlägg -

Tålig metervara från Fine Little Day gör det lättare att hålla rent efter alla festligheter!

Vare sig du planerar fester med nära och kära i juletider eller om du helt enkelt vill ha en duk som smidigt kan torkas av när den blivit smutsig så kan akrylatbehandlad metervara vara till hjälp.

Här syns Barr från Fine Little Day, en spilltålig metervara i linne och bomull. Den har en tunn vattenavvisande beläggning (akrylatbeläggning, ej PVC och fri från PFAS) som gör duken lätt att torka ren. Tyget håller för att torkas av, är smutsavvisande och tål att tvättas i maskin vid 40°C. Idealiskt tyg att sy en duk för användning både inomhus och utomhus. Design: Elisabeth Dunker.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Fine Little Days produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!