The Icon Pot från Archiella of Sweden är en handgjord kruka av keramik och 100% naturlig rotting

Nu välkomnar vi Archiella of Sweden till Pretopia!

Archiella of Sweden är ett designföretag baserat i Göteborg. Med en vision att främja utsökt kvalitet och överlägset hantverk erbjuder de ett sortiment av unika inredningsobjekt och accessoarer med en stark identitet och tidlös design. Archiella of Swedens produkter är designade i Sverige och tillverkas för hand i Italien av miljövänliga material.

Här syns krukan The Icon Pot, en handgjord kruka som tillverkas av hantverkare i en liten by i Italien. En ikon som är här för att stanna! Mer inspiration finns på Archiella of Swedens hemsida https://archiellaofsweden.com och deras Instagram @archiellaofsweden.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Archiella of Sweden samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!