Apartment Allerum är en exklusiv kamin som varken kräver skorsten eller tillstånd för att användas.

Kamin utan skorsten för kyliga vårdagar och svala sommarkvällar!

Det är otroligt stämningsfullt och mysigt att ha tillgång till en värmande kamin de dagar då värmen inte riktigt infinner sig. Det är dock inte alltid möjligt att installera kaminer var som helst eftersom de allra flesta kräver skorsten, men hos Scandinavisk Spismiljö hittar du en modell som enkelt löser problemet!

Apartment Allerum är en exklusiv kamin som drivs av bioetanol. Den kräver varken skorsten eller tillstånd för att användas, vilket gör Apartment Allerum till den perfekta kaminen för uterum, attefallshus, sommarstugan eller varför inte på altanen under svala kvällar. Effekten från Apartment Allerum är 1,5 kW och motsvarar ett elektrisk element.

Hos Pretopia kan du ladda ner högupplösta bilder från Scandinavisk Spismiljö. Skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder här!