Loulé är ett blockrandigt parasoll i rosa, vitt, korall och orange med naturfärgade bomullsfransar.

Nu välkomnar vi Monchiqe till Pretopia!

Monchiqe är ett svenskt företag som erbjuder vackra parasoll i sköna färger. Idén till företaget föddes då grundarna själva sökte ett parasoll med karaktär och härlig färg till sin trädgård. De fick dock nöja sig med ett massproducerat, opersonligt och grått parasoll då de inte kunde hitta vad de sökte på marknaden.

Monchiqe skapar parasoll med inspiration från 60-talets Riviera. Parasollerna är tillverkade av kvalitetsmaterial med fokus på detaljer och blir en given mittpunkt för var uteplats!

Loulé är Monchiqes somrigaste parasoll. Färgkombinationen för tankarna till solvarma frukter, varma vindar och svala drycker. En riktig stämningshöjare!

Arbetar du på redaktion eller är frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Monchiqe samt våra övriga leverantörer inom hem, trädgård, mat & dryck. Klicka här för att komma till bildbanken!

Följ oss på Instagram @pretopiabildbank för mer inspiration!