Kompositstenskivorna i Breeze Pearl från Granitop är starka, hållbara och hygieniska!

Nu välkomnar vi Granitop till Pretopia!

Granitop tillverkar, säljer och installerar bänkskivor i granit, marmor och kvarts (kompositsten) till kök och badrum. Alla deras bänkskivor tillverkas på beställning och är unika för varje individuell kunds behov. Granitop tillverkar även fönsterbänkar, trappsteg och många andra produkter för både privatpersoner och företag i Sverige samt övriga europeiska länder. Sortimentet är av hög kvalitet och det finns ett brett urval av hållbara material.

Här syns kompositstenskivor i Breeze Pearl; starka, hållbara och extremt hygieniska! Den grå färgen ger köket en modern och lugn bakgrund som förhöjer andra föremåls djärvare färger.

Arbetar du på redaktion eller är frilansare så kan du skapa ett kostnadsfritt konto hos Pretopia och få tillgång till högupplösta bilder från Granitop samt våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård. Klicka här för att komma till bildbanken!