Collar Coat Hanger designad av TAF samt Cutter Wardrobe, Cutter Bench och Cutter Box designad av Niels Hvass

Stilren hallförvaring från Skagerak hos Pretopia!

En praktisk och inbjudande hall är avgörande för ett gott första intryck av hemmet. Framförallt är det bra att använda sig av funktionella möbler som erbjuder nödvändig förvaring och kanske en sittplats för trötta ben. Snygg design är såklart också viktig!

Här syns Collar Coat Hanger, Cutter Wardrobe, Cutter Bench och Cutter Box från Skagerak. Dessa erbjuder tillsammans en komplett hallförvaring med möjlighet att hänga upp ytterkläder på klädhängarna, förvara hattar på hyllan och gömma undan diverse saker i lådorna, kompletterat med en bänk att sitta på. Multifunktionell och samtidigt minimalistisk i sin design.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder på Skageraks produkter. Som redaktionsanställd eller frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till samtliga bilder, klicka här för att komma till bildbanken!