Tropical Bellewood från Rebel Walls består av en horisont av vackra palmträd och är en hyllning till den exotiska djungeln

Nu välkomnar vi Rebel Walls till Pretopia!

När du önskar dig något som ännu inte finns måste du skapa det själv, detta är något som Rebel Walls står för. De erbjuder spännande och vackra tapeter som verkligen sätter tonen i ett rum och ger dessutom sina kunder möjligheten att skapa sin alldeles egna tapet till hemmet. Rebel Walls älskar tapettillverkning och tror att design upplevs ända in på väggen.

Här syns Tropical Bellewood, med en horisont av vackra palmträd är tapeten en hyllning till den exotiska djungeln. Med sina mörkare, lite dunkla, toner påminner färgställningen Night om skymningen och är extra stämningsfull.

Hos pretopia.se kan du skapa ett kostnadsfritt konto för att få tillgång till högupplösta bilder från Rebel Walls och våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård.