Jon Indigo Blue från Sandberg Wallpaper är en drömmig akvarell med ett harmoniskt djup som skapar lugn i rummet

Nu välkomnar vi Sandberg Wallpaper till Pretopia!

Sandberg Wallpaper, ett svenskt designföretag som erbjuder tidlösa, klassiska tapeter av hög kvalitet och med ett unikt uttryck. Alla deras tapeter är designade och handritade av designteamet i Sandberg Studio. Sandberg Wallpaper har även blivit utnämnda till Kunglig Hovleverantör, en titel som står för svensk kvalitet och skandinavisk design i toppklass!

På bilden syns Jon Indigo Blue, en tapet som ger känslan av att befinna sig i en dimmig bambulund. En drömmig akvarell med ett harmoniskt djup som skapar lugn i rummet.
Design: Karolina Kroon.

Du som arbetar på redaktion eller är frilansare kan enkelt skapa ett kostnadsfritt konto på pretopia.se för att få tillgång till högupplösta bilder från Sandberg Wallpaper och våra övriga leverantörer inom hus, hem och trädgård.