Nu välkomnar vi Rowico Home till Pretopia!

Nu välkomnar vi Rowico Home till Pretopia!

Rowico Home är ett familjeägt halländskt möbelföretag som startades 1971. Deras möbler är designade för människor som uppskattar genomarbetade möbler i skandinavisk stil med fokus på kvalitet som tål att användas och älskas under många år. Trä är Rowico Homes viktigaste material och FSC®-certifierade möbler har blivit deras signum när de utvecklar sina kollektioner.

Här syns 3-sitssoffan Rawlins, en mycket bekväm soffa i slitstarkt material av hög kvalitet. Den finns även i en bredare modell och du kan välja bland flera olika tyger och färger.

I Pretopias bildbank hittar du högupplösta bilder från Rowico Home. Arbetar du på redaktion eller är frilansare kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få tillgång till alla bilder inom kategorierna hem & trädgård, mat & dryck samt mode & skönhet. Klicka här för att komma till bildbanken!

Följ oss på Instagram @pretopiabildbank för mer inspiration!