KanLås Säkerhetspartner ansluter till Prosero Security Group

KanLås har ett brett kunderbjudande inom säkerhet. Med närvaro i Hudiksvall, Ljusdal, Bollnäs och Söderhamn har företaget en stark marknadsposition i Hälsingland.

- KanLås har haft en stark utveckling de senaste åren och vi ser väldigt positivt på framtiden. Genom att ansluta till Prosero förbättrar vi ytterligare våra förutsättningar att utveckla vårt tjänsteutbud och möta efterfrågan från våra kunder. Vi behåller det lokala ledarskapet och fortsätter att erbjuda den höga servicenivå som våra kunder är vana vid. Genom samarbeten med andra duktiga bolag inom Prosero skapar vi en ännu starkare plattform som kommer att gynna våra kunder.”, säger Niklas Jonsson och Johan Karlsson vid KanLås.

- Vi är mycket glada att kunna välkomna KanLås till Prosero. Det är ett bolag med högt driv som kommer bidra med leveranser av högsta kvalitet i ett område där Prosero tidigare inte haft lokal närvaro. KanLås duktiga medarbetare och inställning att ge högsta service ligger helt i linje med Proseros.” säger Ragnar Thulin vid Prosero.