Nya stolparmaturen exStreet mini finns med olika optik och passar till exempel för cykelväg eller parkering.

Se årets nya armaturer från Proton Lighting på Elmässan i Kista!

Värnamobaserade Proton Lighting utvecklar, tillverkar och säljer belysningslösningar till skandinaviska marknaden under varumärket Exaktor. Den 17-18 oktober finns Per, Peter, Susanne och Nicklas på plats på Easyfairs Elmässa i Kista för att visa årets belysningsnyheter för utemiljö, industri och interiör.

Förutom nyheter för utemiljö, industri och interiör är montern fylld med flera andra armaturer som passar för olika slags applikationer och miljöer. Ta även möjligheten att se våra effektiva lösningar för styrning och snabbkoppling.

Varmt välkommen till monter C:12 på Elmässan i Kista!