​Ny säljare på Proton Caretec i Skillingaryd

​Ny säljare på Proton Caretec i Skillingaryd

I januari 2016 började Camilla Holmlund som ny säljare på Proton Caretec i Skillingaryd. Camilla kommer närmast från en tjänst på Orkla House Care (fd Anza) i Bankeryd, där hon har arbetat med kundservice, order, innesälj och export. Hon har lång erfarenhet av försäljning i olika branscher, men har även under flera år arbetat som undersköterska på bl.a Höglandssjukhuset i Nässjö samt Ryhov i Jönköping.

- Att kunna kombinera min vårderfarenhet med försäljning är en fantastisk möjlighet för min del, det är något som jag velat göra länge, säger Camilla. Det kommer att bli otroligt intressant och spännande att få vara med om att utveckla Proton Caretec.

- Camillas erfarenheter stämmer väldigt väl med vår organisation. Proton Caretec är ett litet, personligt företag som står för stor kunskap och hög kvalitet, och Camilla kommer att bli en viktig del i vår verksamhet, säger Markus Carpvik, VD.

Camilla kommer att ansvara för försäljningen i Jönköpings, Kalmar och Kronobergs län samt i Västra Götaland och Halland. Du når henne på tel. 0370-69 26 65.