Sprinkle utvecklar digital kundtjänstfunktion och introducerar ”Miss Sprinkle” med superkrafter

Sprinkle utvecklar en digital kundtjänstfunktion och introducerar ”Miss Sprinkle” - en kvinnlig vägledare med superkrafter, skapade genom Artificiell Intelligens, som lotsar kunden rätt i cyberspace och sammankopplar gynnsamma affärsidéer med rätt partners.

Miss Sprinkle kommer dagligen att digitalt övervaka börstrender och ”heta” aktier i syfte att förse Sprinkle´s kunder med tips om de bästa investeringarna på marknaden, skräddarsydda efter deras behov. Ambitionen är att ge varje kund bästa möjliga service samt bygga upp en lojal och långsiktig kundbas genom en digital framåtriktad kundservice utan tidigare motsvarighet på marknaden.

Miss Sprinkle vägleder varje kund mot en skräddarsydd investering, för att slutligen få ett så gott resultat som möjligt, #createcrossvalue, men redan idag kommer hon att involveras i en mycket intressant och spännande affär som hon återkommer till, #sprinklefusion.

- Vi vill genom Miss Sprinkle skapa en spännande och positiv symbol som tack vare sin godhet, superkrafter och övermänskliga förmåga att förutspå framtidens nyheter, samtidigt som hon sorterar bort falska nyheter, skapar en orubblig digital trygghet inom vår kundtjänst. När kunden t ex skriver: "Hej Miss Sprinkle, jag är ute efter fastighetsinvesteringar" så kommer Miss Sprinkle rada upp de investeringar hon (Sprinkle) tror är bäst för denna specifika kund. Spännande eller hur? Välkommen att kontakta vår senast rekryterade kundtjänstmedarbetare, säger  Ian Cassiman, tf VD Sprinkle.