ReuseIT växer och flyttar till större lokaler

En kraftigt ökad efterfrågan av våra produkter och tjänster har gjort att ReuseIT flyttar till nya större och modernare lokaler. Flytten är beräknad att genomföras i slutet av 2020.

Vi ser med spänning fram emot att flytta in i de nya lokalerna. Detta kommer att stödja vår fortsatta expansion och ge utrymme att effektivisera interna processer och därmed stärka vårt erbjudande mot våra kunder och partners.

• Datasäkerhet

ReuseIT Sweden AB - Think Green ReuseIT

Verksamma inom återanvändning av datorer, mobiler och andra IT-relaterade produkter. Vi köper använd IT-utrustning från organisationer och företag. Därefter säkerhetsraderas informationsbärare och produkterna testas och rekonditioneras för att säljas vidare. Vår målgrupp är kunder både på den svenska och den europeiska marknaden. Bland våra kunder finns privatpersoner, företag och skolor. Vi har högsta kreditvärdighet enligt UC. Inom koncernen finns även ReuseIT Finance AB/ithyra.nu. En plattform som digitaliserar flödet för hyresavtal. Under 2020 beräknar ReuseIT-koncernen omsätta ca 80 MSEK.

ReuseIT Sweden AB
Renvägen 1